Ştiri:

Vă rugăm să citiţi Regulamentul de utilizare a forumului Scientia în secţiunea intitulată "Regulamentul de utilizare a forumului. CITEŞTE-L!".

Main Menu

Pt liceeni: admiterea la facultate in strainatate

Creat de Adi, Octombrie 18, 2008, 06:39:54 PM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

b12mihai

@Teo Savin - atata timp cat ai toate actele necesare pentru admitere (mai ales ca probabil o sa ai si diploma de bacalaureat), eu stiu ca nu sunt probleme - asa cum cei care sunt in prezent studenti la o facultate in Romania aplica pentru a ajunge in alte tari, nu vad de ce nu ai putea si tu...E bine ca ai atestat cu 10, dar trebuie sa fie recunoscut de universitatile la care aplici...asa ca trebuie sa intrebi universitatea ce atestate recunoaste.
Fiecare are scopul lui in lumea asta nebuna.

Adi

Intr-adevar, poti sa aplici oricand sa devii student, chiar si la 50 de ani.

Sau poti aplica acum si sa incepi facultatea la un an dupa ce ai fost primit. Orice facultate e obligata legal sa iti dea voie sa vii un an mai tarziu daca ceri asta.
Pagina personala: http://adrianbuzatu.ro

ioana.m

Buna, ma numesc Ioana, sunt in clasa a XI-a la mate-info si as vrea sa studiez in UK. Am contactat un reprezentant al education-abroad.ro cu privire la ce cerinte ar trebui sa indeplinesc pentru a ma inscrie la o universitate din Anglia. Si am primit urmatorul mail:

CitatBuna Ioana

Cerintele si conditiile de acceptare se modifica radical de la un an la altul, asa ca te voi ruga sa revii dupa 1 Octombrie 2010 pentru a putea discuta conditiile de acceptare pentru 2011.