Ştiri:

Vă rugăm să citiţi Regulamentul de utilizare a forumului Scientia în secţiunea intitulată "Regulamentul de utilizare a forumului. CITEŞTE-L!".

Main Menu

Masa, materie si energie

Creat de Osmiumbin, Octombrie 07, 2008, 03:44:51 AM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

nano2k

Citat din: Adi din Octombrie 08, 2008, 09:19:51 PM
Ehe, vezi sa nu ai asteptari prea mari de la noi totusi. Dar stiu ca tu nu o sa cazi in extrema cealalta, cum cazu nenea Sfinx la topicul intrebari de fizica.

Ce s-a intamplat cu Sfinx, ca nu sunt la curent?
Oricum, cel putin din partea mea nu e problema dpdv-ul asta. Si eu sunt inginer si inteleg ce inseamna limitele... Dar tocmai asta e frumos, ca limitele pot fi impinse.

Adi

Pagina personala: http://adrianbuzatu.ro

nano2k

Citat din: Adi din Octombrie 08, 2008, 09:34:51 PM
Vezi topicul asta, mai ales ultima parte.

Ar fi bine sa existe cineva care sa poata raspunde la toate intrebarile, si daca se poate, pe loc. Deocamdata asteptam... :)

Adi

Pagina personala: http://adrianbuzatu.ro

Virgil