Ştiri:

Vă rugăm să citiţi Regulamentul de utilizare a forumului Scientia în secţiunea intitulată "Regulamentul de utilizare a forumului. CITEŞTE-L!".

Main Menu

Promovabilitatea la mate 82,5%

Creat de ciureanuc, Iunie 30, 2013, 01:00:50 AM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

ciureanuc

Promovabilitatea la mate 82,5%... dar nu era de asteptat!!???

Sper ca nu ati uitat subiectele...
Grav e cu procentul de elevi ramas, elevi care nu pot calcula perimetrul unui patrat cu latura de 8cm. :(

Dupa cum vad, din 10 elevi, 2 sunt sub orice critica.

Pe langa asta, problema 6 e de matematica?

ariel55

#1
CitatDupa cum vad, din 10 elevi, 2 sunt sub orice critica.

17.5% din absolventi , mi se pare a fi un procent mic. Estimam in jur de 40%-50% la un astfel de subiect....
@ciureanuc: Au existat la acest examen camere de luat vederi in clase?
Daca da, ne putem bucura de o "generatie educata".
Daca nu, cifra de 17.5% este cam mica...


Oricum....grele subiecte!  8)

In alte tari elevii sunt si mai bine pregatiti:




........sa ne bucuram de ai nostrii, sunt mai buni ! ;D
Lipsa umorului , pentru un om de stiinta este un dezastru personal!

mircea_p

Dupa problema 6, am ajuns pe la numarul 4.  Ne-a luat ceva mai mult, am depasit 1980.:)

http://www.jokeindex.com/joke.asp?Joke=3979

zec

#3
 De nota 3 facea un elev de clasa a 4-a si de nota 5 un elev de clasa a 5-a.Subiectele nu au treaba cu ceea ce ar trebui sa fie o evaluare.Daca le ar fi dat subiectele la nivelul simularii erau terminati mai bine de jumatate dintre ei.Faptul ca incearca sa ascunda realitatea e mai grav.
Edit:va recomand articolul lui Tolontan http://www.tolo.ro/2013/06/29/respect-daniel-funeriu/
si in special de citit comentariile.
Si cineva zicea bine acesta a fost un examen de corijenta.

ariel55

...Eu cred ca, daca aceste subiecte ar fi repetate la Bacalaureat, vor avea nota de trecere intre 60 si 70% dintre candidati.
Lipsa umorului , pentru un om de stiinta este un dezastru personal!

Sieglind

Citat din: ariel55 din Iunie 30, 2013, 03:01:31 AM

Oricum....grele subiecte!  8)

Au existat la acest examen camere de luat vederi in clase?

In alte tari elevii sunt si mai bine pregatiti:

........sa ne bucuram de ai nostrii, sunt mai buni! ;D

Acum şi tu, mă pui să umblu peste mări şi ţări pentru nişte vederi: :o

 

Psst! Crezi că nea Ioan al nostru a promovat;D

ariel55

#6
Nu cred, prea e "tête lourde" si se cearta cu profii. 8)
Lipsa umorului , pentru un om de stiinta este un dezastru personal!

Sieglind

Cică a depus contestaţie că la subiectul ăsta trebuia calculat la prima faza, conf. inventie si fig. N/2.



???

valangjed

Mai degraba conform listei [8].Am vazut ca acum asta e "marea problema".
Filosofia este abuzarea sistematica de un limbaj creat anume cu acest scop.

Sieglind

#9
Domnilor denigratori, pseudospecialişti cu licenţă şi doctorat

ATENŢIE!

Entropia sistemului DESCHIS a grupului cu parghii de ordin 0 (care sunt: neconservative, atipice, neconventionale etc) evolueaza permanent intre o entropie minima, localizata la granita dintre cicluri, care fi-va si granita entropiei, dupa terminarea celei de-a doua faza, in intervalul de cel mult 50%, cat dureaza ridicarea celor 2 greutati conf. inventie si fig. 1, si o entropie maxima, la prima faza, cand se termina intervalul de cel putin 50%, cat dureaza coborarea celor 8 greutati conf. inventie si fig. N/2.

Cele 8 parghii de ordin 0 (fara brat scurt), conf inventie, mentinute continuu in aceasta stare de entropie controlata sunt 8 forte NECONSERVATIVE (8 forte neconventionale) care realizeaza excentricitatea permanenta.

Starea de entropie controlata se realizeaza prin manipularea celor doua greutati din fiecare cheson cu un sistem de comanda şi control automat conf. unei proceduri clasice (adaptat la inventie).


::)

Contestatia a fost inaintata catre: Administratia Prezidentiala, Guvernul Romaniei, Academie si OSIM si a fost completata continuu din anul 2002 pana in present (aproape in fiecare an) cu raspunsuri si motivatii de respingere mai importante.

http://ecosapiens.ro/forum/topic/ce-stim-despre-turbine-gravitationale/page/29#post-48004

ariel55

Ei si dupa astfel de examene grele, o sa avem si noi parte de mai multi autodidacti!
Sa vezi plangeri la Presedentie, OSIM si Academie!
:D
Lipsa umorului , pentru un om de stiinta este un dezastru personal!

ciureanuc

"In alta ordine de idei, azi dimineata a intrat in direct la Dezbaterea diminetii din Desteptarea, la Europa FM, un fost elev al Liceului Dimitrie Bolintineanu. El a povestit cum a dat bacalaureatul la Bolintineanu in 2006, cat, cum si cui se dadea spaga aici si cum profesorii distribuiau fituici cu subiectele rezolvate chiar in timpul examenului:"

http://www.petreanu.ro/2013/07/decat-niste-repetenti/?fb_source=pubv1

ariel55

@ciureanuc:
Viitorul va fi ...cumplit!

Vom avea parte de foarte multi Ioan Sabai. :'(
Lipsa umorului , pentru un om de stiinta este un dezastru personal!

zec

#13
Rezultatele finale arata ca procentul cu note peste 5 la evaluarea nationala  proba de matematica a fost de 71,64% care mi se pare foarte mic comparativ cu nivelul la care a fost examenul.
Acuma nici nu vreau sa par un tip dur dar nici unul orb.O analiza simpla reflecta multe aspecte legate de acest examen.Am sa enumar ideile mele:
-examenul are un scop selectiv pentru a determina elevul sa isi aleaga liceele care ii se potrivesc.
-nivelul examenului trebuie sa parcurga probleme de la usoare la foarte dificile(tip olimpiada).
-sa admitem urmatorul scenariu care e foarte realizabil.Doi elevi unul modest si altul olimpic,ambi elevi iau nota 10 la acest examen dar elevul cu calitati mai deosebite la matematica da rezultate mai slabe la romana si astfel media sa e afectata si apare riscul sa nu fie acceptat la un liceu bun si celalalt sa fie.Practic daca examenul ar fi avut o dificultate mai mare diferenta dintre un elev modest si unul olimpic ar fost reflectata in nota si posibil liceele ar fi avut parte de o selectie curata.
-astfel selectia facuta de licee este afectata si evident un liceu de prestigiu risca sa piarda si sa scada in valoare.
-faptul ca elevii sunt slabi in special la matematica nu trebuie sa fie driblat cu intrebari usoare.Asta nu inseamna ca daca elevi sunt slabi trebuie sa dam si examene mai usoare mai ales cand acest examen nu are decat scopul de te inscrie la liceu.Problema nivelului educational e complicata si nu se rezolva usor,depinde de toate aspectele,de nivelul profesorilor,de mentalitatea parintilor si nu in ultimul rand de minister.Adica manuale, programa scolara( vacante cam lungi cu saptamana altfel etc).
Edit:Continuare.
-Deci in mod normal parintii trebuie sa nu se mai laude ca au copii note mari si sa faca orice ca sa obtina acele note.Elevul nu se rasfata cu note mari si nota 10 care pe vremuri dedemult nu se dadea deloc(era considerata ca numai profesorul merita 10) acuma se da mult prea lejer.Nota de 10 trebuie sa insemne perfectiunea exact cum a luat Nadia la gimnastica si acuma nu o sa mai vedeti vreodata nota 10 la gimnastica.E degradant ca lumea se gandeste numai la note mari si te caracterzieaza dupa note.
Situatia aceasta evident e cauza degradari sistemului de invatamant in care parintii fac cel mai mult rau.

meteor

#14
Citat din: ciureanuc din Iulie 02, 2013, 09:49:26 AM
"In alta ordine de idei, azi dimineata a intrat in direct la Dezbaterea diminetii din Desteptarea, la Europa FM, un fost elev al Liceului Dimitrie Bolintineanu. El a povestit cum a dat bacalaureatul la Bolintineanu in 2006, cat, cum si cui se dadea spaga aici si cum profesorii distribuiau fituici cu subiectele rezolvate chiar in timpul examenului:"

http://www.petreanu.ro/2013/07/decat-niste-repetenti/?fb_source=pubv1
Ideea e minunata ca a indraznit sa scoata la lumina realitatea.

Din cite presupun, ministerul tot se zbate sa fie in pas dupa cineva, tot mai "destepti" sa faca populatia, gunoiul insa e evident.

Cred ca e foarte complicata programa de invatamint, lumea nu are asa capacitati ca sa o poata indemplini, si profesorii din anumite conditii (financiare, sau schiar studii proaste [ceea ce cred ca e mai aproape de adevar]).

Cei ce ajung sus, cred ca nu au avut asa programe incarcate de invatamint, dupa ani, dupa ce mai intelege lucrurile care cindva le-a invatat mecani, incepe sa incarce elevii la greu cu fel de fel de prostii.

Din cite vad in multe tari membre UE situatia cu invatamintul e chiar mai urita ca in Romania.