Ştiri:

Vă rugăm să citiţi Regulamentul de utilizare a forumului Scientia în secţiunea intitulată "Regulamentul de utilizare a forumului. CITEŞTE-L!".

Main Menu

Pt liceeni: admiterea la facultate in strainatate

Creat de Adi, Octombrie 18, 2008, 06:39:54 PM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

bbb

Citat din: aab din Septembrie 16, 2010, 11:57:33 PM
Salut tuturor. Ma numesc Adi, sunt elev in clasa a XII si m-ar interesa sa studiez in strainatate. Am citit ambele discutii deschise pe aceasta tema si din cate am observat mediile din liceu nu sunt foarte importante sau deloc. La mine asta e problema, le am destul de mici si vreau sa stiu sigur daca sunt sau nu importante, daca ti le cer.
Cu engleza ma descurc, iar la bac pot obtine media ceruta.

Conteaza si mediile, ca doar nu o sa mergi sa studiezi matematica la Cambridge daca ai media 5 la mate. Dar nu atat de mult ca notele preconizate de la bac, personal statementul, scrisoare de referinta, voluntariatele si alte activitati extrascolare.
Asta e valabil in UK, nu stiu in alte tari cum e.

aab

M-ar interesa dreptul, dar nu ma gandesc sa aplic la universitatile cele mai bune, deoarece sunt cerintele foarte mari.Cu restul cred ca ma voi descurca bine, ma gandesc sa nu fiu respins din cauza mediilor din liceu.

Este cineva care a studiat sau studiaza dreptul? Cam ce voluntariate sau activitati extrascolare as putea face pe acest domeniu?

liviaserena

Citat din: Bianca Sala din Septembrie 17, 2010, 12:21:14 AM
Citat din: Adi din Septembrie 16, 2010, 11:50:31 PM
Citat din: gothik12 din Septembrie 16, 2010, 11:41:12 PM
Citat din: liviaserena din Septembrie 16, 2010, 04:41:37 PM
O sa scriu in engleza,deci n-o sa existe probleme de genul ''k'' in loc de ''ca'':p

Nu, dar o sa existe probleme de genul "u" in loc de "you" sau "r" in loc de "are" etc.

Haha, Gothik, ai prins-o!
Asta chiar mi-a placut si mie! =))

Spell check

bbb