Ştiri:

Vă rugăm să citiţi Regulamentul de utilizare a forumului Scientia în secţiunea intitulată "Regulamentul de utilizare a forumului. CITEŞTE-L!".

Main Menu

Cadre didactice universitare

Creat de memnoch03, Iunie 26, 2008, 10:58:29 PM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

raul

acum am vazut ........eu am dat link cu filmuletul , insa doar asa se pare ca merge . apar toate. insa filmuletul e penultimul. si nu cred ca am inteles gresit ......chiar asa prezinta, ca sunt elevi care isi cunosc colegii la bac.

HarapAlb

Se poate vedea usor daca au fost folosite metode necinstite contruindu-se distributia notelor. In mod normal trebuie sa fie o Gaussiana, altfel inseamna ca au fost ceva "corelatii" la mijloc intre participanti ;)

ionut

Citat din: HarapAlb din Iulie 01, 2008, 03:37:38 AM
Se poate vedea usor daca au fost folosite metode necinstite contruindu-se distributia notelor. In mod normal trebuie sa fie o Gaussiana, altfel inseamna ca au fost ceva "corelatii" la mijloc intre participanti ;)
Exact, in cazul de fata avem de-a face cu o functie delta, deci ... corelatie maxima :)

raul

la asta m-am referit si eu, ca era normala o rata de promovare de 60 %.
eu am spus ca bacul valoreaza mai mult , sau ma rog, ar trebui sa valoreze , din perspectiva invatamantului romanesc.
in general , cam toti am spus de fapt acelasi lucru.

harap alb, eu sunt de acord ca poate fi evident faptul ca s-a copiat.dar zic ca acum , nu se mai poate face nimic. si ma pun in locul unuia care a dat bacul , a copiat , nu a fost prins. mie, individual cine mi-ar putea spune sau cine ar putea sa demonstreze ca am copiat. eu as declara ca am invatat tot .si tocmai asta e problema , ca sunt si persoane care totusi chiar invata si iau bacul pe bune, chiar daca mai putine, si nu se mai poate face diferenta intre cine a copiat si cine nu.