Ştiri:

Vă rugăm să citiţi Regulamentul de utilizare a forumului Scientia în secţiunea intitulată "Regulamentul de utilizare a forumului. CITEŞTE-L!".

Main Menu

Laurentiu-membru al forumului

Creat de laurentiu, Februarie 11, 2010, 10:06:07 PM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

laurentiu

Salutare,

Ma numesc Laurentiu(numele de familie nu cred ca are nicio relevanta) ,sunt elev in clasa a XII-a la un liceu din Pitesti.Acest forum l-am descoperit din intamplare si iata povestea :de mic am fost pasionat de matematica si apoi din clasa a VI-a si de fizica .De mic ,nu mai stiu exact de la ce varsta ma macina o intrebare :oare universul este infinit in spatiu,si oare acesta a avut vreun inceput in timp.Cand eram mai mic priveam problema altfel decat o privesc acum ,nestiind teoriile fizicii de astazi .Ma gandeam ,da ,dar daca universul a avut un inceput in timp ,ce a existat inainte ? Inca nu am gasit raspuns ,dar iau de bune teoriile fizicii de astazi ,sigur fizicienii sunt mai "genii" decat mine ,de au raspuns la aceasta intrebare.Revenind ,cautam pe net ceva legat de teoria relativitatii si am dat peste ceva pe site-ul stiinta.info ,am descarcat ce am avut nevoie si am revenit pe acel site .Mai citeam stiri etc.Multe dintre aceste stiri aveau trimitere la site-ul stiintaazi.ro ,si astfel am descoperit site-ul .Apoi de pe site am descoperit forumul ,iar pe forum mi-a atras atentia discutia despre vitezele superluminice ,aveam o idee cum ca daca facem un material cu indicele de refractie mai mic decat 1 putem depasi viteza luminii. Asa am descoperit forumul .