Ai dreptate.Ideea este ca profesoara nu a explicat in nici un fel lectia, iar tema pe care a dat-o elevilor in aceste conditii mi se pare tampita.Si eu sunt cadru didactic ,si eu dau teme.Dar aceste teme apar in urma unei conversatii,a unui dialog la clasa ,sau , in cel mai rau caz, in urma unei expuneri facute de mine.
E foarte dragut ca incercam sa dam teme "dragute" la clasa dar temele acestea trebuie sa se sprijine pe o baza solida.Si aceasta baza este constituita din lectia predata elevilor si inteleasa de catre acestia.Altfel faptul ca vrem sa parem ceea ce nu suntem este de fapt deplorabil.
Daca sunteti cadru didactic cred ca ati observat ca e un fel de boala generala, poate chiar epidemie: profesorii nu explica niciodata lectia (sau foarte foarte rar).

Iar temele nu au nici in clin nici in maneca cu ce s-a discutat in clasa. Cel putin asa apare daca e sa ne luam dupa povestirile si plangerile elevilor.
Referitor la "tema", presupun ca ar trebui mai inatai sa intelegem cam cum functioneaza un neuron. Cel putin asa, simplificat. Si apoi sa gasim un fel de analog care "functioneaza" oarecum asemnator, cel putin din anumite puncte de vedere.
Iar scopul temei cred ca este tocmai a-l motiva pe elev sa caute informatiile si sa si incerce sa le inteleaga.
Eu nu stiu prea multe detalii despre neuroni. Dar ei primesc informatii de la alti neuroni si le transmit mai departe altor neuroni, diferiti. Informatiile astea sant pe Wiki, daca manualul lipseste. Ce alt sistem face ceva asemanator?
Mie mi-ar putea trece asa, prin imaginatie, rasapnadirea zvonurilor. La un anumit nivel. Mai trebuie sa decidem daca neuronul e zvoner sau raspandac.
