Pentru
Virgil 48:
Pot exista mai multe modalitati de pornire:
1. Ca la pulsoreactoare, se injecteaza aer comprimat la admisia frontala si aceasta se face pana cand camera ajunge la temperatura de auto-aprindere a amestecului.
2.Se utilizeaza un motor , probabil electric, asa cum spui tu care sa invarta elicea pana , la fel camera ajunge la temperatura de auto-aprindere
3. Se ataseaza in cazul avioanelor cu statoreactor, o racheta sau un alt avion din care va fi lansata unitatea secundara.
In ori ce caz, el devine "efectiv" atunci cand momentul fortelor produc efectul de portanta al palelor...
Ecuatia pentru forta de tractiune fiind cea sumar prezentata mai sus de baietii de la NASA.
Uite un ramjet pornit pe banc.Fi atent la forma flacarii la iesire.Pornire fortata cu aer comprimat.
Alta parohie, alti ingineri...
Pentru
Protelisav: Felicitari, ai prezentat-o in alt forum romanesc,
astronomy.ro, iat-o:

Culoarea flacarilor (galben-portocaliu) de la iesire, ne povesteste despre o ardere incompleta a propanului(admisie slaba de aer...). Pornit cu apa sub presiune, forta de reactie ar fi fost mult mai mare din cauza debitului masic. Ai incercat si cu apa?
Ne poti spune si noua care a fost viteza de rotatie a palelor, aproximativ, evident?
Uite si un experiment care foloseste numai aer (nu apa

):
Atentie, s-a brevetat si asta....