Multumim pentru stire. Fiind vorba de un tabloid pe post de sursa, a devenit inevitabil acest gen de "marketare" a stirilor de stiinta. Se pare ca stiinta autentica nu vinde. Asadar, daca o stire alarmista poate avea la baza oarecare fenomene naturale despre care stiinta are si ea ceva de zis, bine. Se scrie si asa ceva. Daca nu, sunt destule alte tipuri de stiri de tabloid care sa faca senzatie.
As fi curios sa stiu cand anume si-au dat seama oamenii ca stirile de groaza vand mai bine ziarele. Si ca daca se combina orice cu dezastrele, fie chiar si stiinta, totul va fi ok dpdv comercial. Oare cand au castigat tabloidele lupta cu presa mainstream?
Sa fi fost vreo teorie stiintifica la baza acestor strategii, a senzationalismului la care apeleaza tabloidele ? Ori a fost doar flerul vreunui individ care s-a dovedit inspirat si a schimbat felul de a face gazetarie (ori macar o parte a ei) pentru totdeauna?