Ştiri:

Vă rugăm să citiţi Regulamentul de utilizare a forumului Scientia în secţiunea intitulată "Regulamentul de utilizare a forumului. CITEŞTE-L!".

Main Menu

despre Iza

Creat de iza, Ianuarie 08, 2011, 09:35:33 PM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

In orice zi,la orice ora  mi se va raspunde la un mail ?

da
1 (11.1%)
nu
8 (88.9%)

Numărul total de membrii care au votat: 2

iza

Ma numesc Iza,sunt eleva in Cluj la liceul Economic,clasa a  11 ,dar cu toate acestea m-am hotarat sa dau la facultatea de Medicina si  Farmacie . Azi imi rezolvam temele si aveam o dilema..astfel am dat de site.ul acesta care pare foarte interesant si folositor. Sper sa ma ajute in progresul meu :d  !

bbb

#1
Bine ai venit pe forumul Scientia, Iza! Speram ca vei gasi aici informatii folositoare si ca forumul iti va fi de ajutor!

b12mihai

CitatQuestion:      In orice zi,la orice ora  mi se va raspunde la un mail ?

NU: Argumente

- in primul rand toate intrebarile care au legatura cu scoala, educatie, in general sunt rugati insistent sa puna intrebarile aici pe forum si li se va raspunde atunci cand unul dintre membrii acestuia stie raspunsul la intrebare si isi va aloca timp pentru a elabora un raspuns cat mai bun. Pe forum ti se va raspunde "in timp real" si daca vei continua sa pui intrebari iti va raspunde cineva.

- in al doilea rand: chiar daca trimiti email cuiva, nu iti va putea raspunde instant, "la orice ora", ci cand va avea el timp....dar ia partea bua: ti se va raspunde!!! Aici sunt foarte multi oameni dedicati meseriei si pasiunii lor de-o viata si sunt sigur ca vei primi un raspuns amplu si lamuritor, dar nu "la orice ora, in orice zi", renunta la asteptarea asta pentru a nu fi dezamagita  ;) :) .

Altfel bine ai venit pe forum si sper ca informatiile gasite aici sa iti fie utile.
Fiecare are scopul lui in lumea asta nebuna.

AcidCarbonic