Chimie, biologie, medicină şi antropologie > Medicină

Recomandare revista medicala?

(1/3) > >>

cip:
Ok, maica-mea citeste mereu revista ***. Adica "As-ul" cum ii spun ea. Asta este revista unde toata porcaria alternativa se autoproclama medicina, unde toti vracii sunt medici si toti preotii sunt filozofi. Problema e ca desi sunt cu ochii pe ea, tot isi pune niste critsale prin casa sau mesteca uneori cine stie ce plante. Cine stie ce obiceiuri cu leacuri minune tamaduitoare mai practica si nu stiu eu. Daca nu o pot face sa se opreasca din citit revista ***, macar vreau sa-i fac un abonament la o publicatie unde medicina alternativa si pseudostiinta nu au ce cauta, dar nici sa fie una exclusiv academica.

Imi puteti recomanda o astfel de revista/ publicatie?
Multumesc anticipat.

<@cip: ai grija cu limbajul pe acest forum. La urmatoarea abatere de acest fel vei fi sanctionat.>

Sieglind:

--- Citat din: cip din Septembrie 21, 2012, 01:10:47 a.m. ---Ok, maica-mea citeste mereu revista ***. Adica "As-ul" cum ii spun ea. Asta este revista unde toata porcaria alternativa se autoproclama medicina, unde toti vracii sunt medici si toti preotii sunt filozofi. Problema e ca desi sunt cu ochii pe ea, tot isi pune niste critsale prin casa sau mesteca uneori cine stie ce plante. Cine stie ce obiceiuri cu leacuri minune tamaduitoare mai practica si nu stiu eu. Daca nu o pot face sa se opreasca din citit revista ***, macar vreau sa-i fac un abonament la o publicatie unde medicina alternativa si pseudostiinta nu au ce cauta, dar nici sa fie una exclusiv academica.

Imi puteti recomanda o astfel de revista/ publicatie?
Multumesc anticipat.

--- Terminare citat ---

Dacă i te adresezi şi ei tot în termenii ăştia, mira-m-aş să aibă succes vreo recomandare. Îţi înţeleg exasperarea (ori temerile), dar ăsta nu-i motiv suficient să te apuci să botezi publicaţia în fel şi chip. Cel puţin pe un forum care se respectă (implicit respectându-şi userii)!

Try some civility at least

cip: