O sa caut un forum in engleza, unde sa ma rup total de conversatia in alta limba.
Am avut o idee de un elicopter, dar l-am gasit ca si functioneaza, undeva in Brazilia. Este cu 7% mai ieftin in comparatie cu clasa sa, si cu 30% mai ferit de a se prabusi,si cu siguranta are si un randament mai mare. Functioneaza cu o singura elice, doar morisca aceia mare. Iar pentru ca sa nu se roteasca in jurul sau are o coada care sufla intr-o parte cu presiune de aer luata de deasupra elicopterului, ca oricum insusi suprafata cabinei incurca la lucru elicei principale.
Daca am fost inteles vreu sa intreb de ce se mai deschid uzine pentru elicoptere cu elicea cea mica din spate?!
Ma bucur ca si in Romania se construesc si avioane de propria constructie, dar acum undeva in Brasov se vor fabrica elicoptere dar cu morisca cea mica din spate!? De ce, doar la asa elicoptere 30% din avarii se produc din cauza elicii ceia mica din spate!?