Ştiri:

Vă rugăm să citiţi Regulamentul de utilizare a forumului Scientia în secţiunea intitulată "Regulamentul de utilizare a forumului. CITEŞTE-L!".

Main Menu

Giroscop

Creat de Giroscop, Noiembrie 20, 2011, 11:21:34 PM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Giroscop

Salutare tuturor!

Numele meu e Gabriel. Sunt elev in clasa a 11-a, profilul mate-info. Pana la sfarsitul clasei a 9-a eram "pasionat" de politica si daca cineva mi-ar fi spus ca in viitor voi dori sa studiez fizica sau matematica, i-as fi ras in fata. Intre timp, datorita unei "coincidente", mi-am schimbat radical mentalitatea. Acum singura mea dorinta arzatoare este sa ajung la Universitatea din Edinburgh si sa studiez fizica.

Cativa mi-au spus ca sunt nebun, altii ca e prea tarziu pentru asta, insa eu cred ca niciodata nu este prea tarziu sa iti satisfaci dorinta de cunoastere. Nu vreau sa studiez fizica pentru a fi un nou Feynman sau pentru a revolutiona lumea fizicii, vreau sa o studiez pentru ca imi place. Imi place cum functioneaza Universul, cum functioneaza diferite sisteme supuse diferitor conditii, imi place obiectivitatea stiintei. Poate ca nu voi fi capabil sa aduc contributii majore sau sa inteleg tot ce s-a descoperit pana acum, dar nici macar nu este interesul meu. Eu vreau doar sa cunosc.