Ştiri:

Vă rugăm să citiţi Regulamentul de utilizare a forumului Scientia în secţiunea intitulată "Regulamentul de utilizare a forumului. CITEŞTE-L!".

Main Menu

Originea vietii, proces complet natural si firesc?

Creat de Adi, Decembrie 10, 2008, 03:55:14 AM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

chimistul

Salut!

CitatAs putea considera exemplele date de tine ca fiind relevante, daca orice persoana care se antreneaza ar putea sa memoreze ordinea a 104 carti de joc, sau sa citeasca 10.000 de cuvinte pe minut, sa inmulteasca numere de mai multe cifre in minte si altele de genul. Dar din faptul ca exista cateva cazuri exceptionale nu pot fi de acord ca acela este "potentialul" obisnuit.

Subscriu si eu la ideea lui Adrian. Eu ca profesie sunt inginer chimist si lucrez intr-o fabrica de amoniac. La o trecere prin instalatie retin peste 300 parametri ( indicatii de presiuni, temperaturi, nivele si detalii despre fiecare aparat adica unde era acul indicator etc) . Si pot sa ti-i spun la intamplare. Sunt curios daca nenea ala care retine 104 carti poate sa iti spuna la intamplare  cartile din pachetul de joc. Sau daca scot 10 carti la intamplare ( 15, 45, 76, etc si el stie ce carti am scos) mai retine ordinea. Eu nefiind geniu ci doar un om normal cred ca nici nenea cu cartile nu este un geniu si nici nu ne arata ca pe acolo ar trebui ( sau este un maxim) sa fie limita. Probabil daca vei face mnai multe investigatii cel cu cartile de joc nu va sti cat face 1+1. Ca si in  Rainman. Eu raman la parerea ca sunt calitati care se dobandesc in anumite conditii de munca , mediu etc. O fi citind Iorga 1000 de cuvinte pe minut ca asta facea toata ziua. Dar daca il puneai sa scoata un radical dintr-un numar de 10 cifre probabil ca si acuma mai extragea dar un scoler antrenat care tocmai a invatat extragerea radicalului si a primit tema de casa 20 de extrageri il batea 10-0. Nu inseamna nici ca nenea Iorga e un exemplu de limita maxima