Ştiri:

Vă rugăm să citiţi Regulamentul de utilizare a forumului Scientia în secţiunea intitulată "Regulamentul de utilizare a forumului. CITEŞTE-L!".

Main Menu

Pt liceeni: admiterea la facultate in strainatate

Creat de Adi, Octombrie 18, 2008, 06:39:54 PM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 3 Vizitatori vizualizează acest subiect.

bbb


Saiury

Buna.
Tocmai am primit raspunsurile de  la facultatile la care am aplicat in Anglia si as vrea sa va cer parerea. Acestea sunt : UCLAN- turism/japoneza, business/japoneza, management turism international  si Coventry- Management business international. Mi-ar placea sa studiez japoneza dar nu stiu ce perspective as putea avea dupa facultate. Niste sfaturi mi-ar fi de mare ajutor.

P1ngU

Salutare !

Sunt nou pe forum, si desi am parcurs toata discutia in amanuntit, as dori sa ca se poate sa fiu pus la punct cu anumite aspecte.

Sunt elev in clasa a XII-a la Liceul de Informatica Iasi, profil mate-info intensiv info, si m-ar interesa continuarea studiilor in ue. Ca principala locatia am ales Danemarca. M-am ajutat de http://www.universities.ro pana acum, si am sustinut un test de limba pentru Universitatea VIA, si astazi sustin pentru Northern Denmark University College. Vreau sa ma orientez spre o scolarizare gratuita, decoarece sursele financiare nu prea permit plati enorme. Specializarea : IT Engineering sau Computer Science. O universitatea din Anglia ar fi de asemenea o solutie.

In principiu am observat ca pentru a te inscrie ai nevoie de formularul lor completat, foaia matricola 9-11 tradusa (exista, si iese media aprox 9 pe cei 3 ani) si un examen de limba (conform http://www.universities.ro/destinatii/danemarca/via_university/bachelor_in_it_engineering.html numai astea).  Aici apare problema. Nu am inteles un lucru. Eu m-am inscris si sustin FCE-ul la jumatatea lunii martie. Este posibil sa fie facultati care sa nu accepte Cambridge sau sa nu fie recunoscut ?