Ştiri:

Vă rugăm să citiţi Regulamentul de utilizare a forumului Scientia în secţiunea intitulată "Regulamentul de utilizare a forumului. CITEŞTE-L!".

Main Menu

Pt liceeni: admiterea la facultate in strainatate

Creat de Adi, Octombrie 18, 2008, 06:39:54 PM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Adi

Buna Dino, buna Sayori. Bine ati venit la Stiinta Azi. Voluntarii nostri care sunt studenti in straintate, in Anglia, va vor raspunde cat de curand. Pana atunci, cititi acest topic si cel dedicat studiilor in UK, pentru a vedea daca gasiti informatia acolo. In principiu se pot obtine burse si trebuie intrebat la universitatea respectiva pentru detalii particulare lor. Trebuie sa le dati un email si ei va vor raspunde prompt si clar.
Pagina personala: http://adrianbuzatu.ro

dragoooon75

In primul rand, bun venit pe site-ul stiintaazi.ro.
Sunt aproximativ 31 de scoli de medicina in Anglia, le vei gasi aici http://www.thecompleteuniversityguide.co.uk/single.htm?ipg=8727.
Pe langa admiterea obisnuita de la celelalte profile la medicina iti va trebui
1-Testul UKCAT sau BMAT , depinde de facultati, stiu despre primul ca se da si in romania costa aproximativ 100 de lire si daca tu faci dovada ca nu ai o alocatie destuld e mare poti fi scutit de taxa testului. (Testu nu are nicio legatura cu medicina doar iti evalueaza anumite abilitati necesare ).Exista si vreo 3-4 facultati care nu cer niciunul dintre aceste teste.
2- un interviu.
Succes si daca mai ai intrebari suntem aici!

Mihnea Maftei

Citat din: Saiury din Septembrie 19, 2009, 01:22:17 PM
Salut!