Ştiri:

Vă rugăm să citiţi Regulamentul de utilizare a forumului Scientia în secţiunea intitulată "Regulamentul de utilizare a forumului. CITEŞTE-L!".

Main Menu

Avem un nou ministru al Educatiei, cum comentati?

Creat de Adi, Octombrie 07, 2008, 04:23:57 PM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Electron

Daca e sa-mi dau cu parerea, tot pe varianta 3 as merge si eu. Dar nu cred ca ar fi mai greu pentru elevi, ci din contra, pentru profesori. Ei sunt cel mai greu de "adaptat", pentru ca oricum elevii nu fac decat sa asculte (in masura in care asculta) de ce le spun si cum sunt organizati de profesori. Dar pe profesori cine sa-i organizeze ?

Ce e cert este ca sistemul de invatamant a decazut foarte mult comparat cu acum 10-15 ani. Pentru asta e nevoie sa fie pus iar pe picioare, ca ignoranta devine din ce in ce mai apasatoare in societatea romaneasca.

e-
Don't believe everything you think.

bbb