Ştiri:

Vă rugăm să citiţi Regulamentul de utilizare a forumului Scientia în secţiunea intitulată "Regulamentul de utilizare a forumului. CITEŞTE-L!".

Main Menu

Avem un nou ministru al Educatiei, cum comentati?

Creat de Adi, Octombrie 07, 2008, 04:23:57 PM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

florin_try

In schimb nu au titulatura in sistem pentru pre-universitari, ci doar la scoala unde preda.
Profesorii universitari insa pot obtine o titulatira pe sistem numita "tenure" ce le da niste drepturi foarte mari.

Cei cu bani isi trimit copii la scoli private.
O importanta diferenta intre o scoala privata si una de stat este ca la scoala de stat sunt 22-24 elevi / clasa pe cind la cea privata sunt 12-15maxim/clasa si aproape in fiecare ora profesorul are timp individual cu elevul.

Si scolile de stat si cele particulare au insa de urmat o programa minima obligatorie stabilita de guvern.
Materia ar fi insa mai incarcata putin la scolile private dar nu teribil de mult.

AlexandruLazar

#121
Citat din: Adi din Aprilie 13, 2010, 05:53:27 AM
Citat din: florin_try din Aprilie 13, 2010, 04:20:10 AM
2.
Directorii de scoli/licee vor angaja si da afara dupa cum considera ei.
Sunt acesti  directori pregatiti pentru o asemenea responsailitate, atita vreme cit colegii lor din nivelul de mai de sus (rectorii) nu au fost?
Sau vom vedea in curind in licee ce vedem azi in univ,: clanuri de familie?