Ştiri:

Vă rugăm să citiţi Regulamentul de utilizare a forumului Scientia în secţiunea intitulată "Regulamentul de utilizare a forumului. CITEŞTE-L!".

Main Menu

Despre dogmele fizicii

Creat de gheorghe adrian, Octombrie 08, 2008, 09:24:51 AM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

gheorghe adrian

Daca tot stati si va cruciti si nu puneti mana pe condei sa refaceti socotelile, sa verificati formulele, este sigur ca nu o sa ajungeti vre-o data sa intelegeti modelul la care am ajuns.

Electron

Atata timp cat modelul dumneavoastra nu are puterea sa explice ceva din fizica, nici cunostintele existente, nici altele noi, eu personal nu vad interesul jongleriilor matematice facute.

e-
Don't believe everything you think.

admin

De acord cu Electron. Domnule Adrian, calculele sunt irelevante, cel putin pana ne demonstrati utilitatea lor pentru a explica natura si predictiile pe care le fac concret despre Univers. Predictii noi. Si cum le putem testa experimental. Noi avem slujbe, etc, nu le putem verifica. Dar cei de la revistele de specialitate le vor verifica (banuiesc) inainte sa publice. Propuneti teoria spre publicare.

ionut

   Nu e nevoie nici macar de predictii noi. Nu trebuie decat minimul simt de responsabilitate sa vada daca ideile dumnealui sunt compatibile cu ceea ce stim deja despre natura.

Adi

Pagina personala: http://adrianbuzatu.ro

princehansolo

Toate-s noi si vechi sunt toate.