Ştiri:

Vă rugăm să citiţi Regulamentul de utilizare a forumului Scientia în secţiunea intitulată "Regulamentul de utilizare a forumului. CITEŞTE-L!".

Main Menu

Recomandare revista medicala?

Creat de cip, Septembrie 21, 2012, 01:10:47 AM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

cip

Ok, maica-mea citeste mereu revista ***. Adica "As-ul" cum ii spun ea. Asta este revista unde toata porcaria alternativa se autoproclama medicina, unde toti vracii sunt medici si toti preotii sunt filozofi. Problema e ca desi sunt cu ochii pe ea, tot isi pune niste critsale prin casa sau mesteca uneori cine stie ce plante. Cine stie ce obiceiuri cu leacuri minune tamaduitoare mai practica si nu stiu eu. Daca nu o pot face sa se opreasca din citit revista ***, macar vreau sa-i fac un abonament la o publicatie unde medicina alternativa si pseudostiinta nu au ce cauta, dar nici sa fie una exclusiv academica.

Imi puteti recomanda o astfel de revista/ publicatie?
Multumesc anticipat.

<@cip: ai grija cu limbajul pe acest forum. La urmatoarea abatere de acest fel vei fi sanctionat.>

Sieglind

#1
Citat din: cip din Septembrie 21, 2012, 01:10:47 AM
Ok, maica-mea citeste mereu revista ***. Adica "As-ul" cum ii spun ea. Asta este revista unde toata porcaria alternativa se autoproclama medicina, unde toti vracii sunt medici si toti preotii sunt filozofi. Problema e ca desi sunt cu ochii pe ea, tot isi pune niste critsale prin casa sau mesteca uneori cine stie ce plante. Cine stie ce obiceiuri cu leacuri minune tamaduitoare mai practica si nu stiu eu. Daca nu o pot face sa se opreasca din citit revista ***, macar vreau sa-i fac un abonament la o publicatie unde medicina alternativa si pseudostiinta nu au ce cauta, dar nici sa fie una exclusiv academica.

Imi puteti recomanda o astfel de revista/ publicatie?
Multumesc anticipat.