Ştiri:

Vă rugăm să citiţi Regulamentul de utilizare a forumului Scientia în secţiunea intitulată "Regulamentul de utilizare a forumului. CITEŞTE-L!".

Main Menu

Sugestii de imbunatatire a normelor forumului

Creat de RaduH, Martie 03, 2011, 11:16:57 AM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Pozitron

@All: am facut putina ordine in mesaje, am sectionat cateva postari din sectiunea de sanctiuni si le-am lipit aici la sectiunea de sugestii pentru imbunatatirea forumului.

<Pozitron>

Pozitron

Citat din: cripus din Iunie 25, 2012, 04:00:00 PM
Apropos de regulament:
"4.7 Se interzice folosirea propagandei de orice fel (propaganda religioasă, politică etc). Dat fiind specificul acestui forum, opiniile despre divinitate
ori politică pot fi enunţate doar în măsura în care acestea sunt relevante pentru subiectul în discuţie."

Deși e foarte greu sa faci un regulament si sa acoperi toate problemele care pot apărea, consider de bun simt următoarele:
In primul rand, multumim pentru sugestii. Echipa de administratori si moderatori e constienta ca forumul poate fi imbunatatit, chiar si in ce priveste normele aplicate. Eu personal doresc sa incurajez exprimarea acestor sugestii.

Citat- la aplicarea suspendării: indicarea topicului ( și eventual a postărilor cu probleme - irelevant , minciuna dovedita ? ) - de către administratorii scientia.
Din pacate acest lucru nu se poate pune tot timpul in practica. Adica, sunt cazuri in care postarea cu pricina sa fi fost deja eliminata de pe forum din cauza continutului ei. In alte cazuri, se acumuleaza atat de multe cazuri "subtile" incat precizarea tuturor cere un volum de munca ce nu se justifica. Precizarea punctului incalcat din regulament este cea mai importanta pentru ca cel avizat sa stie ce a gresit si sa evite aceleasi greseli pe viitor.

Citat- scoaterea "de orice fel" - sau o reformulare mai exacta.
Care ar fi o formulare mai exacta pe care o propui?