Ştiri:

Vă rugăm să citiţi Regulamentul de utilizare a forumului Scientia în secţiunea intitulată "Regulamentul de utilizare a forumului. CITEŞTE-L!".

Main Menu

mic exercitiu intelectual: geocentrism vs heliocentrism

Creat de alexandru n., Mai 09, 2012, 05:09:39 PM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Electron

Citat din: alexandru n. din Mai 31, 2012, 04:08:10 PMCă heliocentrismul e dovedit?
Da, a fost dovedit deja.

Citat din: alexandru n. din Mai 31, 2012, 04:08:10 PMCum adică e dovedit (şi încă irevocabil) dacă nu puteţi dovedi aici şi acum?
Dovezile existente sunt irelevante in fata ignorantilor in domeniu.

Caci...
Citat din: alexandru n. din Mai 31, 2012, 04:08:10 PMCăci uite de câte săptămâni stăm şi batem apa în piuă...
Exact!

Citat din: alexandru n. din Mai 31, 2012, 04:08:10 PMVă garantez că dacă puteţi dovedi, o dată pentru totdeauna, heliocentrismul, vă aşteaptă PREMIUL NOBEL (şi multe altele). Nu e deloc o ironie.
Nici nu iti imaginezi cat de ridicola e aceasta garantie cand vine, azi, de la un ignorant in domeniu ca tine.

Citat din: alexandru n. din Mai 31, 2012, 04:08:10 PMDar în acelaşi timp vă avertizez că au încercat şi alţii - mulţi şi întrucâtva mai renumiţi decât dvs... (ştiţi dvs., din aceia cu multe titluri ştiinţifice pe umeri, şi cu multe titluri publicate la activ - şi încă peer-reviewed la greu...)
Da, imi era dor de apelul la autoritate. Iti reamintesc faptul ca asta e o eroare de logica.

Citat din: alexandru n. din Mai 31, 2012, 04:08:10 PMPrivind:
Citat"Pentru cel geocentrist, masele si distantele implicate, explicatia functionarii si aparitiei structurilor la scara mare (Sistem Solar, Galaxie, Univers), argumentele sunt de natura nestiintifiica, in general creationiste, cum lasi sa se inteleaga ca e si cazul tau."
Apariţia structurilor menţionate se bazează, ştiinţific (adică ŞTIIND), pe materie întunecată (şi energia soră).
Fals. Iar te lupti cu propriile elucubratii.