Filozofia ştiinţei, filozofie, psihologie, sociologie şi limba română > Psihologie

Ce impact au asupra voastra preturile care se termina cu , 9?

(1/3) > >>

Scientia:
Iata o intrebare interesanta, desi se refera la un aspect comun, care a fost postata in sectiunea Q&A a site-ului.

Redau mesajul mai jos:
"De ce cei mai multi comercianti afiseaza preturi care se termina in ,9?
Luand modelul din Vest, si la noi preturile sunt acum termina in magnifica cifra 9. Exceptand preturile de la piata (de, taranii nu au aflat inca toate trucurile...), in cele mai multe magazine gasim preturi de genul 29,9, 79,9 etc.

Care e ideea? Prinde asa ceva la voi? Cumparati ceva care costa 69,9 RON, dar nu daca are pretul afisat de 70 RON?
"

Anatol:
Am privit o emisiune despre anunturile de reduceri, vanzarile cresc considerabil, desi preturile raman aceleasi.

Scientia:
Pai asta e alta poveste, nu? Adică omul se duce, de bună-credinţă, să cumpere ceva ce este astăzi mai ieftin decât ieri. Are noimă, pentru preţurile, mai ales când este vorba despre produse de firmă ori unicat, nu pot fi evaluate de către un client. Cum ştii dacă o giacă Calvin Klein costă 4 ori 8 milioane?
Dacă nu ştii preţul de ieri, nu ai cum şti dacă preţul de azi este mai mic ori nu.

sumalan dorin:

Salutari

Asupra mea,pe "persoana fizica",are doar un mic impact economic.In sensul ca daca cumpar paine ,si painea costa :1,99 Ron ,imi e rusine sa iau 1 ban inapoi.O fi si asta un mijloc psihologico-economic pentru anumite produse.

Anatol:
 Eu cred ca sant aceleasi secrete a succesului in vanzare, care se gasesc pe internet. Sa fiu sincer eu nu tin minte daca cad prada a acestor secrete, respectiv si la ultimul 9 al pretului.

 

Navigare

[0] Indexul de Mesaje

[#] Pagina următoare

Du-te la versiunea completă