Ştiri:

Vă rugăm să citiţi Regulamentul de utilizare a forumului Scientia în secţiunea intitulată "Regulamentul de utilizare a forumului. CITEŞTE-L!".

Main Menu

Tabarcea Eduard

Creat de Tabarcea Eduard, Noiembrie 08, 2010, 11:30:19 PM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Tabarcea Eduard

Sunt Tabarcea Eduard am 17 ani sunt elev la Colegiul National ,,Grigore Ghica'' si ma obsedeaza tot ce inseamna stiinta cunostinta si gandire

Sper sa va fiu de folos si chiar ma gandeam cum as putea sa va fac reclama este ceva intersant simtit ca slujeste unei cauze nobile ,,STIINTA''
Daca aveti vreun model de poster sau ceva nu stiu trimiteti , il multiplic si am sa il iradiezi prin toata comunitatea
Clasa mea deja stie de existenta sitului si unii profesori

Si ma mai pasioneaza Istoria LUMII de la inceput pana in prezent intrun mod diferit de celelate placeri

bbb

#1
Bine ai venit la Stiinta Azi, Eduard!
Multumim ca le-ai spus colegilor si profesorilor tai despre noi!

Adi

#2
Si ca sa fie usor de tinut minte, avem linkuri scurte. De exemplu, StiintaAzi.ro/poster duce la articolul al carui link lung este aratat de Bianca. La fel, aici gasesti logo-uri ale Stiinta Azi StiintaAzi.ro/logo, pentru a fi puse pe siteuri cu linkuri spre noi. Avem si lectii online pentru elevi la StiintaAzi.ro/elevi dar vad ca deja ai contribuit cu lectii online. Avem nevoie de lectii online. Acestea traiesc mereu si vor aparea imediat pe google si ajuta copii.

Bine ai venit la Stiinta Azi!
Pagina personala: http://adrianbuzatu.ro

b12mihai

#3
Citat din: Tabarcea Eduard din Noiembrie 08, 2010, 11:30:19 PM
Sper sa va fiu de folos si chiar ma gandeam cum as putea sa va fac reclama este ceva intersant simtit ca slujeste unei cauze nobile ,,STIINTA''.