Ştiri:

Vă rugăm să citiţi Regulamentul de utilizare a forumului Scientia în secţiunea intitulată "Regulamentul de utilizare a forumului. CITEŞTE-L!".

Main Menu

Marius Lazaroiu

Creat de VreauSaCunosc, Iunie 08, 2010, 12:14:01 AM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

VreauSaCunosc

Bine v-am gasit,
Ma numesc Marius Lazaroiu,sunt elev in clasa a X-a,ma rog,mai am putin si trec in a XI-a.Sunt pasionat de stiinta,dar pot spune ca nu sunt un mare cunoscator in domeniul acesta (poate ma puteti ajuta voi)  :)

Adi

#1
Bine ai venit la Stiinta Azi! Aici este intr-adevar o mare comunitate de pasionati de stiinta. Avem zilnic stiri de stiinta, avem si lectii online de stiinta, putem ajuta aici pe forum si la teme pentru scoala (detalii la StiintaAzi.ro/elevi). Aici poti pune intrebari de stiinta, poti gasi resurse si recomandari despre ce sa studiezi si asa mai departe. Spune si prietenilor tai de Stiinta Azi!
Pagina personala: http://adrianbuzatu.ro

bbb

Bine ai venit pe forumul Stiinta Azi, Marius! Ne bucuram sa te avem printre noi. Poate pe viitor, vei vrea sa ni te alaturi si ca voluntar...Te asteptam cu drag!

sumalan dorin

Salutare.

Eşti pasionat de ştiinţă? dar cunoştinţele îţi sunt modeste.Oh,dar nu îi nicio problemă,eşti pe drumul cel bun,dacă şi de acum înainte vei fi pasionat de ştiinţă,dar cunoştiinţele tale se vor mări.Atunci vei avea un parcurs ştiinţific la fel ca şi Michael Faraday.Citeşte foarte mult,în special cărţi despre ştiinţă sau biografi despre oameni de ştiinţă,astfel vei descoperi că Faraday ,nu avea o bună pregătire matematică,dar ca şi fizician experimentator era de neîntrecut.

Cu ce cărti ar trebui să începi ,cunoaşterea ştiinţifică? păi...cu propile manuale,iar dacă nu înţelegi ceva,mai mult ca sigur cunoscători din domeniul,matematic,fizic sau chimic ţi-ar răspunde.

Adi

Si mie imi plac biografiile marilor oameni de stiinta, inveti foarte multe din experienta lor de viata.