Ştiri:

Vă rugăm să citiţi Regulamentul de utilizare a forumului Scientia în secţiunea intitulată "Regulamentul de utilizare a forumului. CITEŞTE-L!".

Main Menu

Adrian

Creat de astan, Aprilie 11, 2010, 03:01:45 AM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

astan

Buna seara,

Ma numesc Adrian Stan, am 31 de ani si sunt absolvent al universitatii Politehnica din Bucuresti.
Lucrez ca inginer software de 9 ani, fiind implicat in dezvoltarea de "tool-uri" comerciale pentru limbajul C++ (in special depanatoare, profilere, dar si compilatoare, implementari STL).
Sunt interesat de linux (in special de kernel), si, in timpul liber, incerc sa-mi aduc aportul la dezvoltarea KDE.
In afara de asta, mai sunt interesat de matematica, structuri de date si algoritmi, tehnici de design software.

In privinta fizicii nu am decat cunostinte de baza. Insa sunt sigur ca voi beneficia de ajutorul vostru si ca mi le voi perfectiona.

bbb

Bine ai venit pe forumul Știinta Azi, Adrian!
Vei întâlni aici mulți pasionați de fizică de la care vei putea învăța, iar tu la rândul tău ne vei putea ajuta pe noi să învățăm despre programare.

AlexandruLazar

Salutări Adrian,

Sper să fie interesant pentru tine ce se întâmplă pe aici. Îmi pare bine să văd că există oameni interesați de dezvoltarea Open Source prin zonă. Din păcate interesul meu pentru KDE a fost insuficient :).

Să ne citim cu bine!

Adi

Salutari, Adrian! Bine ai venit la Stiinta Azi! Gasesti aici o comunitate de oameni pasionati de stiinta si programare. Apropo de C++, stii cum poti face animatii 2D simple in C++ care sa poata fi vazute apoi pe orice calculator, indiferent de sistem de operare? Am facut o simulare a sistemului solar in C++ (ii dai planetele, masa, pozitia si viteaza initiala si iti calculeaza la momente ulterioare unde e fiecare planeta). Am facut sa afisezi asta, dar nu merge cand mut pe alt calculator. Cum faci simplu sa dai coordonatele unui punct si sa ti-l afiseze?