Ştiri:

Vă rugăm să citiţi Regulamentul de utilizare a forumului Scientia în secţiunea intitulată "Regulamentul de utilizare a forumului. CITEŞTE-L!".

Main Menu

Eduard

Creat de Eduard, Martie 26, 2010, 11:26:53 PM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Eduard

Salut tuturor,
Ma numesc Eduard, sunt inginer Chimist - specializarea Prelucrarea Petrolului si Petrochimie, in prezent doctorand pe combustibili alternativi la Universitatea Politehnica Bucuresti.
Am lucrat in rafinarie, mai exact pe partea de petrochimie la procesarea gazelor.
Pasiunea mea o reprezinta studiul naturii Universului, de la geneza pana la studiul tuturor corpurilor aflate in afara Terrei.
Nu ma satur niciodata de documentare legate de teorii ale expansiunii Universului.
Cred ca stiinta a luat un avant urias odata cu " A brief history of time" a lui Stephen Hawking.
Astept cu nerabdare data de 30 martie - Prima incercare de coliziune realizata de LHC.
Sper sa aflu multe lucruri interesante de pe acest site (deja il rasfoiesc de ceva ore bune) si sper ca pot fi si eu de folos.

bbb

Bine ai venit, Eduard! Intr-adevar, vei gasi multe lucruri interesante pe forum si multi oameni pasionati de stiinta. Si poate ne poti ajuta cate putin la sectiunea despre chimie...:)

Adi

Citat din: Eduard din Martie 26, 2010, 11:26:53 PM
Salut tuturor,
Ma numesc Eduard, sunt inginer Chimist - specializarea Prelucrarea Petrolului si Petrochimie, in prezent doctorand pe combustibili alternativi la Universitatea Politehnica Bucuresti.