Ştiri:

Vă rugăm să citiţi Regulamentul de utilizare a forumului Scientia în secţiunea intitulată "Regulamentul de utilizare a forumului. CITEŞTE-L!".

Main Menu

Salutari!

Creat de Gluon1, Octombrie 30, 2009, 09:13:16 PM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Gluon1

Pentru inceput as vrea sa va spun cateva informatii privitoare la profilul meu pentru a ne intelege cat mai bine. Sunt elev in clasa a 9-a. Am fost la olimpiada de fizica din clasa a 7-a si as dori sa continui in acest domeniu. Pentru olimpiada ai nevoie de un bagaj de  cunostinte mult mai vast, asa ca profesoara mi-a aratat fizica ce se studiaza in toate clasele de liceu. Invat continuu pentru olimpiada de anul acesta. Am participat la mai multe concursuri de fizica. Am inceput sa-mi pun unele intrebari mai complicate cum ar fi: "de unde provine Universul?", "cum a aparut Universul?" etc. Am emis cateva ipotezee pe care as vrea sa le expun zilele acestea pe forum.

Am tinut sa va spun toate acestea deoarece sunt nou si nu as dori sa fiu "oaia neagra", de aceea va intreb de la inceput daca sunt probleme?
Multumesc! :)

Adi

Aceasta persoana este tot una cu foton01, care si-a facut apoi si alte conturi, precum intellectus, proton si a mintit de pe ele. Asa minte si acum, zicand ca este intr-a noua cand de fapt este intr-a opta. In plus, noi deja am petrecut foarte mult timp raspunzandu-i la intrebari si nu mai avem ce sa ii raspundem acum. I-am sugerat toti sa invete fizica de liceu si asta sa ii fie prioritatea intai, intainte sa intrebe despre univers. Prin urmare, acest user este de acum banat.
Pagina personala: http://adrianbuzatu.ro

mircea_p

Parca erai in clasa a 8-a.
Ai trecut deja a 9-a?

Adi

Citat din: mircea_p din Octombrie 30, 2009, 09:45:06 PM
Parca erai in clasa a 8-a.
Ai trecut deja a 9-a?