Ştiri:

Vă rugăm să citiţi Regulamentul de utilizare a forumului Scientia în secţiunea intitulată "Regulamentul de utilizare a forumului. CITEŞTE-L!".

Main Menu

Studii in Marea Britanie, liceu si facultate

Creat de bbb, Iunie 18, 2009, 02:11:33 PM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

bbb

Acum eu am discutat cu MCristina pe privat. Ea va urma pasii pentru acea bursa, iar la final ne va spune si noua ce a reusit, lucrurile generale si utile si altora.
Ii multumesc doamnei Iuliana si poate stie sa imi raspunda. E foarte bine sa avem aici si parerile unui parinte care are copilul in Marea Britanie.

Adi

Da, multe multumiri Cristinei ca va spune aici concluziile pe care le va afla studiind despre acele burse. Mersi mult.
Pagina personala: http://adrianbuzatu.ro

mihai.calinescu

Salut la toata lumea. Am dat din intamplare de postul acesta pt ca il aveam in lista pe Adrian Buzatu si era linkul pus la status. Eu sunt student in UK in anul trei la una dintre cele mai bune scoli de business si sunt foarte multumit. Daca cineva are nevoie de informatii despre cum sa ajunga sa studieze in UK poate sa ma contacteze la (mihai.calinescu@yahoo.com). Eu am plecat direct dupa liceu la facultate aici fara nici o bursa, am aplicat la facultati si atat. Ce voiam sa apun este ca pentru cineva care este de exemplu olimpic la matematica in liceu, un an de studii la un liceu din Marea Britanie i se va parea pierdere de vreme. Matematica pe care o fac ei in liceu la A-level nu se compara cu ce facem noi in Romania la un liceu bun, si in nici un caz nu este o cale de intrare catre universitate in UK, este doar o sansa sa faci ceva diferit, dar nu o sa ajute cu mult in continuare. Cand aplici la o facultate aici nu prea tin cont de unde vii, ci cat de bun esti, si daca ai avut olimpiade si note mari te primesc fara probleme. Daca pleci in clasa a 11-a in UK si dai A-level, ca la ei se da in clasa a 11-a si a 12-a cate 3 sau mai multe A-level