Ştiri:

Vă rugăm să citiţi Regulamentul de utilizare a forumului Scientia în secţiunea intitulată "Regulamentul de utilizare a forumului. CITEŞTE-L!".

Main Menu

La Inceput A Fost Cuvantul !!!

Creat de Pikeah, August 05, 2008, 03:13:11 PM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Electron

Citat din: sceptic din Noiembrie 22, 2008, 12:05:33 PM
Totusi, eu consider aceste interpretari cvasi-stiintifice ca pe niste jaloane care ii ajuta pe oameni sa se "orienteze" in interiorul creatiei, dar nu-i ajuta prea mult in gasirea drumului catre Creator.
Cu tot respectul, si fara sa vreau sa insult pe nimeni, aceste interpretari cvasi-stiintifice nu sunt relevante pentru stiinta. Ca sunt (sau ar putea fi) relevante si interesante pentru credinciosii in Biblie, nu contest, dar asta e treaba personala a credinciosilor.

Problema, in context stiintific, este ca ideea "creatiei" fiind nefalsificabila, nu aduce nici macar o iota de informatie noua in explicarea fenomenelor fizice, si a comportamentului Universului real.