Welcome, Guest. Please login or register.

Autor Subiect: Curs Optimizare Seo - Partea II  (Citit de 1297 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline tataieee

  • Novice
  • *
  • Mesaje postate: 35
  • Popularitate: +1/-1
  • Cu Dumnezeu înainte!
Curs Optimizare Seo - Partea II
« : Noiembrie 30, 2014, 10:43:47 a.m. »
Titlu: Formarea unui site optimizat pentru motoarele de căutare

În cursul formării structurii interioare a site-ului avem nevoie de nişte cunoştinţe de bază despre limbajul HTML. Nu trebuie să fim profesionişti, dar trebuie să cunoaştem elementele de bază.Titlu: Formarea unui site optimizat pentru motoarele de căutare

În cursul formării structurii interioare a site-ului avem nevoie de nişte cunoştinţe de bază despre limbajul HTML. Nu trebuie să fim profesionişti, dar trebuie să cunoaştem elementele de bază. Câteva pagini unde putem învăţa bazele:



2) Conţinutul paginii
Conţinutul este foarte important, chiar cel mai important, deoarece conţinutul este cel care este citit de către motorul de căutare. Cu cât este conţinutul mai bogat, mai valoros, cu atât este mai bine apreciat de către motorul de căutare şi cu atât este mai în faţă în clasamente.

La compunerea conţinutului paginii să încercăm să vorbim cât mai detaliat despre tematica site-ului, nu numai în două propoziţii scurte. O pagină trebuie să fie consumată cu plăcere de către vizitatori. Pentru motorul de căutare Google este foarte importantă servirea oamenilor, de aceea încearcă să scoată în evidenţă site-urile cele mai relevante. Dacă pagina noastră va fi bună şi valoroasă pentru oameni, atunci mai mult ca sigur că va corespunde şi cerinţelor Google.

La compunerea conţinutului să folosim cât mai des cuvintele cheie, dar aceasta nu înseamnă că din 10 cuvinte, 9 să fie cuvinte cheie, ci textul trebuie să rămână în continuare alcătuit în primul rând pentru consumul uman, pentru că site-ul este în primul rând pentru oameni şi numai în al doilea rând pentru motoarele de căutare.

3) Folosirea tag-urilor head
Tag-urile head sunt <h1></h1>, <h2></h2>, <h3></h3>, <h4></h4>, <h5></h5>, <h6></h6>. Titlurile şi subtitlurile paginii trebuie introduse între aceste elemente. H1 este cel mai important, H2 este al doilea cel mai important, şi aşa mai departe. Titlul paginii de exemplu merită introdus între două elemente care conţin termenul H1 şi subtitlul între două elemente ce conţin termenul H2. Nu trebuie să le folosim pe fiecare dintre cele şase tag-uri head pe aceeaşi pagină, dar folosirea primelor două este recomandată în orice caz.

Să vedem un exemplu:

Firma noastră se ocupă de dezinsecţie pe teritoriul capitalei, de aceea în cursul stabilirii cuvintelor cheie am ales pentru optimizare expresia "dezinsecţie la Bucureşti", după ce am creat conţinutul corespunzător.

Pe pagină putem folosi expresia: <H1>Dezinsecţie la Bucureşti</H1>

Subtitlul paginii folosind tag-ul head, poate fi următorul: <H2>Dezinsecţie - cu discreţie şi viteză maximă pe teritoriul Bucureştiului</H2>

4) Folosirea meta keywords-ului Title si description
Title
Title este acel text care apare în browser. În codul sursă HTML îl găsim între elementele . Acest element este foarte important din punctul de vedere al optimizării pentru motoarele de căutare,iar aici trebuie să introducem un text bogat în cuvinte cheie, dar să avem grijă ca totuşi să fie o propoziţie care are sens şi să exprime conţinutul site-ului.

Continuând exemplul de mai sus, acesta ar putea fi următorul: <title>Dezinsecţie la Bucureşti şi în împrejurări calitate garantată</title>

Meta keywords
În zilele noastre e mai puţin semnificativ, ca de atlfel şi în trecut. În acest câmp trebuie să introducem cuvintele şi expresiile cheie separate prin virgulă.
<meta name="keywords" content="cuvânt cheie1, cuvânt cheie2, cuvânt cheie3" />

Deşi a pierdut din valoare, totuşi merită folosit pentru că şi-a mai păstrat ceva din semnificaţie. Este important să introducem aici cuvintele cheie specifice conţinutului.

De exemplu: <meta name="keywords" content="dezinsecţie, dezinfecţie, deratizare, dezinsecţie la Bucureşti" />

Meta description
Aici trebuie să scriem un conţinut de 1-2 fraze. Este important ca acest conţinut să fie relevant si pe fiecare pagină să scriem un alt conţinut, relevant pentru pagina specificată.
<meta name="description" content="" />

De exemplu: <meta name="description" content="Firma noastră execută dezinsecţie pe tot teritoriul oraşului Bucureşti, cu o garanţie de 3 luni şi cu testarea gratuită a terenului." />

Este important să reţineţi că realizarea paginii este necesară, dar nu este suficientă pentru obţinerea rezultatelor bune în clasamentele motoarelor de căutare, dar optimizarea nu poate fi neglijată.

La fiecare modificare a paginii web trebuie să ţinem cont de faptul că prin conţinut ne adresăm oamenilor şi nu roboţilor de căutare.

Înainte de a face modificări pe site-ul nostru merită vizitate site-urile care sunt pe primul loc în clasamente, aceste site-uri fiind capabile să ne ofere numeroase idei.

Sursa: http://clubtech.ro/viewtopic.php?f=93&t=946